Det verkar ... lite svårt ...

att hitta några lediga timmar varje dag eller varann dag för att skriva ner några trevliga inlägger om oss.
Känns mindre eller mer pressad av utbildningen jag går just nu och min j-kla stressymtom som påverkas min hälsa. Att återfå min kraft är det inte lätt pga jag måste syssla i hemma oxå ensam med mina två barn. Min dotter är tonårig, 14 år! Fattar Ni väl? Jag håller öga på henne!

Förresten jag ägnar tider åt grafisk design för att få all arbetsprov klart innan jag ansöker om vidare utbildning. Men jag överväger att söka vidare utbildningar med fortsättningen av CSN eller söka ett jobb.. Tänker på CSN-lån som kan bli tung! Men jag söker samtidigt allt.

Hoppas jag får något jobb om jag inte får lyckas med utbildningen. I den här termin är min sista!

Japp, jag prioriterar först min familj och arbetsprov samt sökande jobb. Bloggen jag försöker hinna bara när jag kan.

Vi hörs.. Ha lite tålamod.

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0