Urs!! Jag har inte uppdaterat, ledsen!! :(

Nu jag äntligen hinner bara en tid kort att skriva blogg.. Jag har haft mycket med grafiks arbete under dessa veckorna i konstskolan och i hemmet.
Min son gick i simskolan varje onsdagar kväll. Nu det är över, min son vill inte fortsätta simma och vill börja i basket.. Håller på att reda.
Min dotter har bytt till en annan skola som hon trivs bra där. Hon jobbar med läxor och stegen dvs nivå. Japp..

Jag har fixat en inbjudan från mina barndomsvänner från Ryssland, även ansökt om visum här hos Ryska ambassad. Och flygbiljetten. Nu dagar är nedräknade. Jag ska resa till Ryssland under höstlovet. Vad spännande! Jag har fått många ord av mina vänner att staden Moskva i Ryssland har förändrats mycket och vacker än vad jag hade sett sist för 20 år sedan. Foto på staden Moskva är ETT MÅSTE!!!
Jag ska träffa mina många barndsomsvänner. Kul!!

Jag har fotograferat många roliga bilder i min Iphone. Ska lägga några av dem i blogg snart.

Jag återkommer med bilder.. Hoppas att Ni vill läsa här igen..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0