Efter kommenterar i min blogg... ^ ^

Jag blev chockad över vad J skrev till mig i kommenterar och jag tänker inte godkänna den eftersom hon otroligt inte respekterar mig. Hon är som en flicka eller s.k. ett barn skrev fula order och anklagar mig och skyllde på mig att jag började med bråket med hennes mor. Hon nämnde sin mor och mina barnens namn i den kommenterar..  Därför jag vill inte lämna ut offentligt hennes kommenterar.

Jag blev överrumpad hur hon är än jag trodde! Ålder växer.. alla säger!!! Jag vet men tycker inte att ålder spelar något roll..

Jag försökte prata med henne i FB. Hon fortsätter som hon tror och säger massor som inte var sant. Jag sa till henne att barn INTE SKA LÄGGA SIG I BLAND VUXNA BRÅK!.. Hon sa att hon blandar visst sig i vuxna bråk eftersom jag utpekat hennes mor. Jag vill egentligen undvika att utpeka någon därför jag skrev bara förkortning av namn. Av förkortningen av namnet kan vara vem som helst.
Hon påstod att hon tänker berätta för min dotter N när hon blir 18 år. Jag sa rakt ut till henne och hennes mor att de inte har chans att försöka få min dotters förtroende för dom eftersom min dotter N vet redan och fick redan en scen av dom.

Jag hade ju rätt att säga ifrån vad jag kände mig. J´s mor behandlar mig som en hund. Jag blir förmodligen tagen igen av J´s anklagelse men jag har svårt förstå på henne.
Jag tänker inte babbla mer för att jag har skrivit tillräckligt med min tidigaste inlägg "Egoism av andra personer. Avskyvärt!!"

Jag tänker njuta av våra värda tider för oss själva. Att umgås med andra bra vänner som jag har än så länge.

Ha det bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0