HUSSPINDEL..(Tegenaria Atrica) USCH...

När min tös gick ut med vår hund Luna var jag lite orolig efter henne pga mörket i ute. Så jag gick in ett barnens rum och kollade genom fönster.
Efter en stund kom min tös hem välbehållen med hund. Min son blev kvar i detta rummet, jag sa till honom kom ut ur rummet. (Tomt i rum pga renovering skall ske snart)
Jag upptäckte att någon jättestor fläck vid list på golvet. USCHHHHHH.. HUSSPINDEL! JätteSTOR ca 5-6 cm..
Brrrrrrr....... ÄCKLIGT!!! Fotade den spindeln, vågade inte gå närmare och fota tydligt!! Brrr
Funderade över hur ska jag göra med den spindeln.. "dödade" honom med doftspray för toa, tryckte ner och rakt mot den hela tiden samt dammsugaren var påslagen hela tiden ifall spindel springer fort.. FyFan...

Varje gång öppnade jag dörren på glänt i detta rummet föreställer jag som en "dröm" att efter jag dödade den spindeln, dyker fler massor samma spindlar upp och ockuperar rummet. Fyfan.. 

Tur att det var bara EN!  Tur att mina barn inte sover där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0